Saturday, August 27, 2011

Kalau sebelum ini ada di antara kita yang berkira-kira ataupun berteka-teka samada Hari selasa atau Hari rabu jatuhnya Hari Raya Adilfitri, ada yang lebih hebat daripada itu kerana ada yang sudah menyambutnya lebih awal…..
Ada yang dah sampai ke kampung halaman. Ada yang baru nak merancang pulang bermula esok hari. Raya-raya juga keselamatan diri sendiri dan keselamatan ahli keluarga begitu juga perasaan orang di kampung yang ternanti kehadiran kita perlu dititikberatkan. Biar kita selamat sampai dan juga selamat pulang kembali. Nasihat ini untuk kita semua termasuk juga ingatan kepada diri kami sendiri.

  • Balik kampung nanti jangan bawak kereta laju-laju sangat. Pandu cermat jiwa selamat. Ingatlah orang yang tersayang. Semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju.
  • Mulakan perjalanan dengan anda dengan harapan perjalanan kita melalui laluan mudah dan dilindungaiNya
  • Semak rumah anda. Kalau dapat jiran bukan Islam. Maklumkan mereka, jika hendak tinggalkan kediaman untuk tempoh yang lama
  • Periksa keadaan kereta anda dan pastikan ia dapat keadaaan yang baik sebelum memulakan perjalanan ke kampung halaman


amy mengucapkan selamat hari raya kepada semua yang menenali,buat keluarga, buat kekasih yang dicintai nur amalina zulkifli,untuk guru2 smk seri badong,kolej komuniti sp,rakan belia,rakan bulan sabit merah malaysia,ampun maaf dipita dari hujung rambut sampai hujung kaki,skhir kata selamat menyambut hari raya aidil fitri maaf zahir dan batin

No comments:

Post a Comment