Thursday, September 29, 2011

jamuan hari raya aidilfitri di pejabat bulan sabit merah malaysia cawangan kedah

pada 22/9/11
telah berlangsung nya jamua hari raya aidilfitri  di pejabat bulan sabit merah malaysia cawangan kedah,
amy bertolak dari bengkel jam 2.00 ptang sampai kt sp jam 2.30...aku col cik sahar,katanya dia ada hal,kemudian aku col ct,dia taknk g kalau dia ja ...so aku tnggu sepupu aku balik kerja,n then menuju ke tol sp selatan...kmi ambil masa untuk keluar tol 35 minit...kami teruskan perjalanan ke pajabat bulan sabit....sampai ja kmi terus berkumpul dan menunggu ketibaan penaung bsmm kedah..tunku puteri intan syafinas..
dan makan jamuan..































Tuesday, September 27, 2011

kdg2 kita tdk mghagai cinta...knp?? sbb,kta blum mrsai khlngan dia... kdg2 kita rsai cinta dia,tp msih xpcya,np?? sbb... kita sllu fikir negatif ttg dia.. kdg2 kita xsdr ati kita btl2 mnyayangi dia,knp?? sbb,kita tnjuk ego xnk mngalah.. hgailah org yg sygkn kita..sbb kita akan mncarinya bila dia sudah tiada di sisi lagi.. sesal pun sudah tiada guna... ♥



tp kalau orng yang kita sayang macam nak taknak ja msg dengan kita,
kadang-kadang dia buat kita cemburu,hati kita sakit kita sabar ja la.
kadang-kadang  cara dia msg  macam tak suka kita ja...
masa jumpa kat krusus tu dia bahasakan owg not syang...
balik sek dah tak gtau kita pon..
balik pon krusus macm tu ja tak gtau pun... 
bukan nk cari salah dia..tp nk perbaiki 


kita rasa dia macm semakin jauh 
tak macam dulu...aku pun dah taklarat nk keluarkan air mata ni.....kalau diah tiada di sisi pun apa boleh buat...sabar ja la...
kita syang dia,kita citankan dia.kita nik dia jadi isteri kta.....
tgah hari aku msg dia,aku mtak tolong dia untk ubah diriku...tp dia nya aku nk ubah mcm mana
tku jawb la
dia:ha?? nk ubah cm mana

aku:nk jadi terbaik untuk jadisuami syang
dia:Aa..tak tau la nak ubah macm manrw
aku:perangai abng ka.ikot la.cozkita nak bersama sehidup semati.i tupun kalau syang nk la...

dia:hmmmm
akukenapa ni mcm taknak ja..kalau taknak takpa la

dia:??
aki:tak la.abang tanya syng  nak hidup semati dengan abang tak?
dia:xtau..
aku:degan perasan sedih,hiba,balas msg dia...(tak pa la..tak paksa.ok la.tla msg len.bye..)


aku dah cuba untuk yang terbaik...aku taknak kehilagan dia....tp dia tak paham apa yang aku nak.....
itu harapan kita.....tp takpa la..janji doakn dia bahagia.....
amin 


malam ni dia cuma col sekali ja....mana keksih akuyang dulu,selalu ridukan aku,
selalu mahu aku disisinya...
msg pun sepatah yng ditanya,sepatah yang dijawab ....


kita tegok la esok pulak...pagi esok...jupa esok pagi...

Wednesday, September 21, 2011

perpisahan bakal berlaku

salam..
.hi ri ni mood amy tak berapa elok semalam ada la gadoh cikit hal rumah tagga..rasa2 hubungangan kami munkin tak akn kekal lama.hanya tunggu keputusan dari dia ja...kalau dia pilih saufi pon tak pa,kami doakn dia bahagia ja.whatever keputusan dia kami happy ja.dah biasa ditingalkan hidup sorang....munkin lepasni amy akan tukar no baru yng dah jadi rakan bleh dapat no kt tmpat biasa....ada tertulis kt situ,,munkin semua maklumat lama akan di hapuskan..t amy akn add suma kt fb lagi satu...
munkin ada yng tertanya2 amy masih sayngkn dia lgi ker???
jawapnnya: ya amy bukan saja sayngkn dia,tp terlalu syangkan dia,sebelum terima dia dalam hidup amy,amy nk dia jadi isteri amy,amy nk hubungn kami sampai ke akhir hayat..

tp apakan daya jodoh tiada harapan hany tinggal igauwan....redho ja la...
amy bg dia masa untuk bberfikir sapa yng layak...tp mukin la saufi.sapa la nkkan kt owg gemuk mcm kita ni....hmmm apa2 t amy gtau lain perkembangan amy...

Monday, September 19, 2011

luahan hatiku oh syang..hanya untuk mu


Pertama kali ku dengar suaramu
Sayunya hatiku merindui dirimu
Walaupun belum kita bersua muka
Namun aku tetap jatuh cinta

Pertama kali ku bertemu denganmu
Hatiku terpaut melihat senyumanmu
Aku mengharap engkau menerimaku
Kerna aku bersedia menyintaimu
Akan ku renang lautan yang berapi
Membuktikan kehebatannya cinta ini
Tetapi jikala kau meninggalkan aku
Terhiris hati ini
Terguris jiwa ini
Menangis tak berlagu



Biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku takkan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari
Dirimu tetap ku nanti
Sayangku pimpinkan tanganku
Menuju mahligai bahgia
Kita bersama nikmati kisah cinta
Hidup bagaikan di syurga
Oh Kasih
Akan ku renang lautan yang berapi
Membuktikan kehebatannya cinta ini
Tetapi jikala kau meninggalkan aku
Terhiris hati ini
Terguris jiwa ini
Menangis tak berlagu
Biarpun ombak yang merubah pantai
Kasihku takkan hancur berderai
Biarpun hari berganti hari
Dirimu tetap ku nanti
Sayangku pimpinkan tanganku
Menuju mahligai bahgia
Kita bersama nikmati kisah cinta
Hidup bagaikan di syurga
Oh Kasih

sangupkah aku melupakn dia???

aku sayng dia!!!
aku rndu dia!!
aku nk dia ja..
aku nk dia n aku ja
aku nk membahagikan dia,


tp aku nk dia bahagia walaupun hti dia masih nk kt owng lain....aku dapat tau la owng yng dia suka 2 dah putus so mukin lebih tingi perasan dia kt owg 2...dan mkin lebih tinggi peratusnya aku perlu undur diri untuk kebahagiaannya

so this bukti nya
(Mohd Saufi

DUA TAHUN PENANTIANKU, AKHIRNYA HANCUR BERKECAI... KAU YANG KU SAYANG, PERGI TINGALLKAN AKU..... HATI PON KENA PERMAINKAN...
 ·  · 18 minit yang


so reda la.....

(

Sunday, September 18, 2011


Ku akui kisah ini…terlalu cepat tuk berjalan
Tapi kuyakin akan hasratku padamu
Coba kusentuh hatimu dengan keluguan cintaku
Namun hatimu masih kau tutup erat…
Ku sadari hasrat cinta ini mungkin tak berbalas
Namun ku akan tetap menunggu hasrat cintamu
Berharap cintakukan berbalas… sampai kau nyatakan
’tidak ada ruang cinta untukku’
Mari oleskan luka hatimu dahulu dengan hangat cintaku
Genggam erat tanganku bersama bintang-bintang kecil kita
Gapai hari esok yang indah bersama
Cintaku kan selalu setia padamu selamanya




Cintailah aku…
Sayangi aku…
Berbagi denganku…
Beri aku ruang di hatimu…
tp kenapa engaku msih menyejarnya,aku ada disisi mu,tapi kenapa apa yng kau katakn tak seperti perbuatan yang kau lakukan....kau katakan kau citakn ku tp kau masih mengejarnya walaupun kau tahu dia ada yng punya..jika aku undurkan diri kau kata diriku kejam.tapi mengapa kau nampak diriku ja yang salah....andai kau terbaca ini kau pilih la antara dia atau aku,aku sangup hidup bersendirian,...tapi apa guna berpura mencintai diriku ini sedangkan dirimu masih mhukan dia.....diri ini sedia undur diri untuk kebahagiaanmu...memang tak salah munkir janji demu kebahagiaan mu....diriku sedih,hatiku kecewa....hmmmm....buat apa nk menitiskan air mata untuk orang yg bergembira...

Sunday, September 11, 2011

i love you syng








harap hubungan kita berkekalan tampa halangan....................
yang penting kesetiaan,kejujuran,keiklasan