Tuesday, September 27, 2011

kdg2 kita tdk mghagai cinta...knp?? sbb,kta blum mrsai khlngan dia... kdg2 kita rsai cinta dia,tp msih xpcya,np?? sbb... kita sllu fikir negatif ttg dia.. kdg2 kita xsdr ati kita btl2 mnyayangi dia,knp?? sbb,kita tnjuk ego xnk mngalah.. hgailah org yg sygkn kita..sbb kita akan mncarinya bila dia sudah tiada di sisi lagi.. sesal pun sudah tiada guna... ♥



tp kalau orng yang kita sayang macam nak taknak ja msg dengan kita,
kadang-kadang dia buat kita cemburu,hati kita sakit kita sabar ja la.
kadang-kadang  cara dia msg  macam tak suka kita ja...
masa jumpa kat krusus tu dia bahasakan owg not syang...
balik sek dah tak gtau kita pon..
balik pon krusus macm tu ja tak gtau pun... 
bukan nk cari salah dia..tp nk perbaiki 


kita rasa dia macm semakin jauh 
tak macam dulu...aku pun dah taklarat nk keluarkan air mata ni.....kalau diah tiada di sisi pun apa boleh buat...sabar ja la...
kita syang dia,kita citankan dia.kita nik dia jadi isteri kta.....
tgah hari aku msg dia,aku mtak tolong dia untk ubah diriku...tp dia nya aku nk ubah mcm mana
tku jawb la
dia:ha?? nk ubah cm mana

aku:nk jadi terbaik untuk jadisuami syang
dia:Aa..tak tau la nak ubah macm manrw
aku:perangai abng ka.ikot la.cozkita nak bersama sehidup semati.i tupun kalau syang nk la...

dia:hmmmm
akukenapa ni mcm taknak ja..kalau taknak takpa la

dia:??
aki:tak la.abang tanya syng  nak hidup semati dengan abang tak?
dia:xtau..
aku:degan perasan sedih,hiba,balas msg dia...(tak pa la..tak paksa.ok la.tla msg len.bye..)


aku dah cuba untuk yang terbaik...aku taknak kehilagan dia....tp dia tak paham apa yang aku nak.....
itu harapan kita.....tp takpa la..janji doakn dia bahagia.....
amin 


malam ni dia cuma col sekali ja....mana keksih akuyang dulu,selalu ridukan aku,
selalu mahu aku disisinya...
msg pun sepatah yng ditanya,sepatah yang dijawab ....


kita tegok la esok pulak...pagi esok...jupa esok pagi...

No comments:

Post a Comment