Sunday, September 18, 2011


Ku akui kisah ini…terlalu cepat tuk berjalan
Tapi kuyakin akan hasratku padamu
Coba kusentuh hatimu dengan keluguan cintaku
Namun hatimu masih kau tutup erat…
Ku sadari hasrat cinta ini mungkin tak berbalas
Namun ku akan tetap menunggu hasrat cintamu
Berharap cintakukan berbalas… sampai kau nyatakan
’tidak ada ruang cinta untukku’
Mari oleskan luka hatimu dahulu dengan hangat cintaku
Genggam erat tanganku bersama bintang-bintang kecil kita
Gapai hari esok yang indah bersama
Cintaku kan selalu setia padamu selamanya




Cintailah aku…
Sayangi aku…
Berbagi denganku…
Beri aku ruang di hatimu…
tp kenapa engaku msih menyejarnya,aku ada disisi mu,tapi kenapa apa yng kau katakn tak seperti perbuatan yang kau lakukan....kau katakan kau citakn ku tp kau masih mengejarnya walaupun kau tahu dia ada yng punya..jika aku undurkan diri kau kata diriku kejam.tapi mengapa kau nampak diriku ja yang salah....andai kau terbaca ini kau pilih la antara dia atau aku,aku sangup hidup bersendirian,...tapi apa guna berpura mencintai diriku ini sedangkan dirimu masih mhukan dia.....diri ini sedia undur diri untuk kebahagiaanmu...memang tak salah munkir janji demu kebahagiaan mu....diriku sedih,hatiku kecewa....hmmmm....buat apa nk menitiskan air mata untuk orang yg bergembira...

No comments:

Post a Comment