Sunday, August 7, 2011

dari jauh aku melihat wajah dia,setiap pgi,setiap hari.apakn daya hati ni tak berani nak luahkan perasaan.bukan takot tp owang tua2 pesan kalau nk kt anak oran kena ada duit dulu t buat malu diri sendiri.so kami kawan dah lama dah.hehehe...walau pon x berada dalam satu cost..tp semasa latihan industri selalu gak berhubung tu pon waktu sahur la,aku selalu kejutkan depa..tp msauk sem 4 kami jarang jumpa,bukannya rapat pon tp dalam hati ni ada la jugak menaruh harapan huhuhu....aku dapat juga jumpa dia malam2...
opppssss jagan pikir negatif
kmi belajar dalam krusus pendek bahasa manderin..lepas habis kolej tegur cikit2 ja kt fb mukin dia dah ada boyfriend kot..yang tau aku suka kat dia iaitu kembar dia..nk tau sapa??










kini aku pon dah ada pasangang aku n aku nk setia kt pasangang aku..n aku doa dia dapat seseorang yang boleh jga dia dengan baik....aminnn

No comments:

Post a Comment