Thursday, January 27, 2011

pengalama jdi ydp jpp

pada 26.1.2010..aku masuk mesyuarat jawatan kuasa perwakilan pelajar..jam 5.30....hari tu ada pemilihan jawatan kuasa induk yg baru...nama petama naik asrizal...relek la nama orang bkan aku...acap cadang,aku pon sokong..tiba2 calon kedua aku plak,aduh..dah la selama ni dok becup orang ja..ni kena mentadbir plak mcm PM plak...huhu perasan plak...walaumacm mana pon aku x boleh tunjuk kelemahan aku.aku kena buktikan kepada semua budak singkir x kan tersingkir...huhuhu mai mana plak aku merapu ni...selepas undi punya undi nasib baik ka atau x baik aku terpilih...aduh,macam mana nk buat ni...tp harap2 cable cekang ada boleh sokong aku...27.1.2011.aku dapat tugas yang pertama iaitu cari jpp yang tngal kawasan taman ria...aku kena buktikan yg aku blih buat..



bersambung......

No comments:

Post a Comment