Tuesday, January 25, 2011

aduh pening!!!!!!!!!!!!!!tolooong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hari ni dah bulan pertama dan minggu terakhir aku masuk kolej....mula2 rasa gementar semua ada...selesai ja urus pendaftaran senior,aku kena daftar,bg draff...setel bab tu esok dua hari lepas 2 kena jaga pendaftaran junior plak....habis setel suma keja...macam biasa la namapon studen x kan nk masuk mengajar plak kan..hehe..dua mnggu belajar aggsimt sikit ja..masuk minggu terakhir semua draf laporan aku buat kena rejec..aduhhh!!bengang la..duit habis,masa,,,so kenala buat lain..huhuhupadan muak aku n kawan2 kelas sau 4b kena rejec draf..so kena buat laain..pa nk jadi.






.pas2 27.1.11 da latihan amal bencana stunami kt langkawi..nk p....tiba dapat pengumuman (kepada semua pelajar sau 4b anda diwajibkan hadir ke krusus green plan)so melepas aku..hhhahahaha.padan muka aku..tp ada ok la dapat sijil gak...setakat ni sibuk buat drat n agssimt yng bertimbun .so x leh enjoiii.





No comments:

Post a Comment