Monday, October 3, 2011

kataowng tua2

asalamualaikom.....
 kato owng tua2 kalau dah bercinta sngup buat apa sja..mula2 kau tak pecaya.tp bila dipikirkan balik betol juga...pekra ini bukan la seperti meredah lautan berapi...tp sangup meredah hujan lebat untuk pergi topup untuk insan tersayang....huhuhu...sayang punya pasal...huhu....buju habis basah.tp alhamdulilah dapat juga tupup.kedai tak la jauh sangat lbih kurng 2 km ja..tp msg tak tera mana pu..aku ja tanya dia,tp sikit dia tak tanya aku pun,sabar la amy,dia dah ada orng lain,aku aka lupakn dia tak lama lagi....untuk apa aku ada disisinya jika dia tak ambik berat pasal aku...walaupun tiap2 malam aku mengalirkan air mata kerana perubahan orng yang aku sayang,tp aku akan terus sabar..

4.10.11
semalam aku msg dia,tp sepatah aku taya sepatah dia jawab,last sekali aku pun jujur ckap aku mtak maaf
coz taktau apa aku nak taya dah,dia cakap ok,pastu dia ajak aku tdo,,,,sikit pun dia tak tanya aku sihat ke,dah makan ke,...hmmm,aku dgan air mta membasahi pipi ,akur ja..hmmm.aku kata kat diri aku sabar amy,bertahan demi hubungan kta.tak salahkita bersabar dan tolak ansur...

pagi ni dia msg,alhamdulilah,aku pikir hari ni lebih baik dari semalam,rupa2 sama ja,,
sepatah aku tanya spatah dia jawp..sikit pun dia tak tanya aku.cihat ke?.
sekali lagi aku berkata munkin dia terlupa,biasa la owng tgah sibuk nk g sekolah....t dia ingat dia taya la...

No comments:

Post a Comment