Sunday, October 2, 2011

berhenti berharap..

asalamualaikom..
..betol la kata orang aku patut berhenti berharap..tak munkin aku bersama amalina...yang aku nampak dia lebih banyak dengan saufi....apa2 pun aku akan cuba melupakan amalina perlahan2...aku akan kembali seperti dahulu hidup solo...huhuhu....betul juga kta amalina dia masih muda untuk pikir pasal ni....aku terpasa mencari pasal agar dia membenci aku...aku munkin akan keluar dari bulan sabit merah malaysia....agar tidak lagi berjumpa dengan mereka..sekaran fokus aku nk pulih kan sahabat aku yang telah jauh hanyut ke alam penkit..to amalia betol cakap awak,dan kita tak munkin bersama,to saufi maaf jadi orang yang ketiga,amy janji akan pergi jauh2...amy doakan saufi n amalina bahgia..amy akan berada dialam amy sendiri.....huhuhuhu....harap anda berdua kekal sepanjang hayat macm yang amalina harapkan kat dalam blogspot dia...to all my friends tq sadarkan amy,malam ni sedih pun ada happy pun ada....yang paling penting mereka bahagia...





            semoga anda kekal sepanjang hayat....semoga bahagia selalu.....amy tumpang gembira......
to saufi jaga amalina leklok
to amalina harap dapat setia pada yng 1
amy akan perhatikan anda dari jauh.....
amy doakan anda bahgia.........................:)

No comments:

Post a Comment