Tuesday, July 5, 2011

~ AKU MENYAYANGIMU~


Dahulu.......
aku selalu bersedih
mengenangkan diri yg tak pernah di sayangi .......
dahulu juga berbagai kisah hitam bermula dalam hidupku......
aku hampir berputus asa!! 
aku selalu berfikir mengapa semua ini berlaku padaku?????
apakah salahku?????
tak layakkah untuk aku merasai kebahagiaan????

kini.....
aku tak lagi bersedih......
kerana kau ada disisiku untuk menemani....
kini aku benar-benar rasa disayangi olehmu......
kini kisah hitam terlah hilang dengan adanya engkau......
kini semangatku terlah pulih semula
kini aku sedar mengapan semua itu berlaku......
ia adalah untuk mengukur tahap keimananku.
ini bukan salah sesiapa tapi ujian yang maha ESA
kini juga aku sedar senua orang layak merasai kebahagiaan 
aku bersyukur pada yang ESA kerana menghadirkan dirimu untuk menghapus dukaku......
semua ini aku tujukan untuk insan yang hadir dalam hidupku 
seorang insan yang aku sayangi selepas IBU dan AYAHku

TERIMA KASIH untuk segalanya......





No comments:

Post a Comment